Încurajări
cuvinte spre zidire, înălțare

Succes fără mâini și picioare

Am vazut si eu un film cu “Life without limbs”. Mi’au dat lacrimile, in
cel mai real sens. M’a indemnat sa continui sa lupt, chiar si atunci
cand viata pare si chiar este foarte vitrega, conditiile sunt nasoale,
etc. Bineinteles: m’a indemnat sa-L iubesc; caut pe Dzeu mai
mult(asta face acest tip also!)

Exista niste principii nespuse si nescrise ale vietii pe care noi, cei cu
maini, picioare, cap, sanatate si inteligenta in viata DAR “foarte
ocupati” nu le vedem / respectam – insa mai intalnim si un asemenea
succes gen Nick si… suntem rusinati de “succesul” pe care credem ca-l
avem.

Este impresionat……mi-au dat lacrimile si mi-a fost
rusine de toate momentele in care am zis “este mult prea greu…..nu am
cum sa reusesc”. Nick este un om cu o vointa extraordinara, genul de
vointa pe care o vezi in filme dar nu crezi ca exista. Intr-adevar noi
cei “normali..intregi” am uitat de mult ce inseamna successul adevarat,
ce inseamna vointa si ce inseamna puterea de a schimba ceva. Credem cu
tarie ca totul ni se cuvine si nu mai gasim bucuria lucrurilor marunte.
Oameni precum Nick ne amintesc ce e cu adevarat important in viata si
cat de norocosi suntem. Tot respectul pentru acest om.

http://www.succesdublu.ro/succes-fara-maini-si-fara-picioare/

alt link: http://succes.dublu.ro/index.php/category/motivationale/

Niciun răspuns to “Succes fără mâini și picioare”

Lasă un comentariu